T�tulo do Seu blog aqui

Thursday, October 29, 2009

Pelajar Cemerlang, Moga Cemerlang Dunia Akhirat

[ Selesai sudah perjuangan along sebagai kanak - kanak tadika]

[ Doa yang tak pernah putus dari ummi buat Along, semoga menjadi anak yang solehah, patuh dengan ajaranNya dan seterusnya kan berjaya dunia dan akhirat. ]

Alhamdulillah, hari ini along telah melakarkan satu lagi sejarah dalam diari hidup along sebagai seorang pelajar tadika. Along adalah antara pelajar yang di anugerahkan sebagai pelajar cemerlang pada tahun ini. Anugerah ini di sampaikan sempena Majlis Konvokesyen Kanak - Kanak Tadika yang di adakan di dewan Berlian, MPK Kemaman.

[ Bergambar bersama basikal yang diperolehi ]

Ummi telah mengambil cuti pada hari ini memandangkan abah tidak dapat bersama sama dengan along di majlis tersebut. Ummi berbangga dan gembira dengan kejayaan along. Seronok melihat kejayaan anak yang telah kami didik ini, sudah pun mencapai satu tahap yang boleh di banggakan.

Menyedari perjalanan hidup along masih lagi jauh, dengan itu kami amat menekan kan
kepentingan ilmu dalam diri along. Terutamanya ilmu agama. Cabaran hidup pada masa sekarang lebih mencabar berbanding dahulu. Jika tidak di bekalkan dengan ilmu agama yang secukupnya, dikhuatiri akan di landa dengan pelbagai masalah dan konflik diri. Nauzubillah..


Ya Allah, semoga zuriat kami ini akan membesar bersama dengan roh Hidayah Mu.. dan akan terhindar dari segala bala dan bencana yang tidak kami ingini..Semoga membesarnya, adalah sebagai pejuang agama Mu dan redha Mu yang menjadi matlamat..

Amin Ya Allah.. Amin Ya Rahman.. Amin Ya Rahim..

Semoga ini adalah hadiah yang terindah untuk ummi, sempena hari lahir ummi esok.. :)
Sayang Along...

No comments: